tabletki na rzucanie palenia

Sposoby na rzucanie palenia - skuteczny sposób na rzucenie palenia

2
skuteczne sposoby na rzucenie palenia nicorix

Sposoby na rzucanie palenia. Allen Carr określany jest mianem guru od rzucania palenia. Jego metoda, niezwykle popularna na całym świecie, pomogła wielu osobom rozstać się z nałogiem i rzucić palenie. Czy rzeczywiście jest tak rewelacyjna?

Najprawdopodobniej tak, pod jednym warunkiem – musi trafić na odpowiedni grunt. Innymi słowy palacz najpierw podejmuje decyzję o rzuceniu palenia (a nawet rozstaje się z papierosem) a następnie w decyzji tej się utwierdza czytając książkę.

Ostatnio na naszej facebook’owej tablicy pewien pan uczynił bardzo słuszne spostrzeżenie treści następującej: “czytając Allena Carra można palić”. To prawda. Można, ale większość aktywnych palaczy nie czyta. Odkłada książkę na półkę i czeka… na co?

Sprawdź ksiązkę Allena Carra kliknij poniżej:


jak rzucić palenie książka
Zjawisko to dziwne i ciekawe zarazem. Skąd ten strach? Z obawy, że czytając książkę faktycznie rzucimy palenie i przez to możemy coś stracić? Wydaje mi się to najrozsądniejszym wytłumaczeniem, ale mogę się mylić. Co sądzicie na ten temat?

Wracając do Allena Carra – nie trzeba się go bać, bo tak jak pisałam wcześniej jego przekaz, aby zadziałał, musi trafić na odpowiedni grunt. Wymaga otwarcia się na argumentację lub poddania się działaniu pobudzonych lekturą emocji.

Ja osobiście, czytając tę książkę kilka ładnych lat temu, poczułam przede wszystkim złość. Złość na siebie, własną słabość i traktowanie papierosa jako sposobu na wszystkie bolączki. Paląc nigdy nie odczuwałam radości, więc tym łatwiej było mi o negatywne skojarzenia. Sprawdź co piszą o najlepszych tabletkach na rzucanie palenia Nicorix.

W moim przypadku to właśnie złość miała wpływ decydujący, choć przypuszczam, że u innych osób reakcje emocjonalne mogą być całkowicie odmienne. Nie wiem. Brak mi skali porównawczej, bo choć wielu moich znajomych wie o książce Carra i wielu skrzętnie przechowuje ją na półce to nikt tej książki w całości nie przeczytał.

A czy emocje mogą być decydujące?


Wydaje mi się, że tak – same argumenty nie wystarczyłyby i, jak sądzę nie wystarczą, bo ze zdroworozsądkowymi argumentami mamy przecież do czynienia na co dzień i pomimo stałego bombardowania nimi wciąż palimy jak paliliśmy.

Reasumując: polecam książkę Carra, ale nie uważam jej za jedyny, skuteczny i naprawdę niezawodny sposób. Skuteczność metody jest względna, zależy od tego, na jakiego trafi odbiorcę.

Zobacz jak działają Tabletki Nicorix >>>

Prześlij komentarz

2Komentarze
  1. Ja rzucałam kilka razy i udało mi się to dopiero gdy wziełam kudzu
    jak długo stosować
    różne preparaty z nikotyną to można tylko pogłębić uzależnienie, dlatego naturalne składniki są moim zdaniem lepsze niż chemiczne substancje w rzucaniu palenia.

    OdpowiedzUsuń
Prześlij komentarz
tabletki na rzucanie palenia